Vistas de página en total

jueves, 28 de mayo de 2015

Les 4 inexorables etapes de la negociació

Si aquests tres arribaren a un acord....

Un amic que ja té calls de pedra en aquests negocis em passa el patró general de qualsevol negociació, que evoluciona en 4 etapes:

1. Eufòria: “Soc el rei del mambo! Ningú m’arriba a la sola de la sabata!”

2. Coqueteig, o allò que avui es diria “postureo”, en tot cas, molt exhibicionista; davant càmeres: “Ai… no sé… ja sé que m’estimes però tenc tants de pretendents i tan guapos que no m’acab de decidir…”

3. Plantada: “Ni parlar-ne! Amb tu no vaig ni al cap de cantó! Què t’has cregut!”

4. Amor i matrimoni: “Cóm hem pogut estar tant de temps cecs, sense veure que ens estimàvem!”

Idò ja ho sabeu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.